sekmadienis, vasario 07, 2010

jazminais kvepianti vaiku salis :)

Pietryciu Azija man visada asocijavosi su Kambodza, Tailandu ir Vietnamu, kaip pagrindiniais traukos centrais, bet va besisupant nerealiam hamake ant juros kranto vienoj is Tailando salu mano mylimas senukas is Vietnamo pagalvojo, kad reik mane itikint aplankyt Laosa :)
nu ir kas ka zino apie Laosa? ogi va butent, kad nieko ;) ir taip visai netiketai, prie ko prisidejo ir Tailando biurokratija, Laoso lankymas atsirado mano taikiny :)
o visiem aisku, kad netiketi virazai buna tobuliausi ;) ne kitaip ir sikart ;)
jei apibudinti trumpai, Laosas man paliko mazdaug toki ispudi:
juodos kiaulaites smirineja visur kur papuola ir laisvalaikiu pasivezina tuktukais, kas greiciausiai jau buna paskutinis ju vojazas, bet vistiek pramoginis :)
grakscios kaip gazeles karves sokcioja is krumu
gaidziai ruosiasi vakaro kovoms ir oriai kakariekuoja ant kiekvienos laktos
is griovio lipa vienisas arklys
patvoriuose snaudzia tingus ruopiai, o vietiniai gyventojai susirenge visus rubus laukia vasaros lietaus :) gyvenimas letai juda pradziuvusia vaga salia Mekongo :)
Salis kvepia jazminais, o fone skamba i uolas tykstantis vanduo:)
apsidairius aplink atrodo, kad visoj saly gyvena vien vaikai, nes pamatyt suaugusiji retas atvejis :)
o vaikai, jie laksto, krykstauja, pozuoja pries objektyva, bet vakare visi eina medzot gyvaciu vakarienei :) dvimetrine gyvaciuke desimtmecio rankose - geras dylas i puoda :)
Ziauriai geras Laosas, reikes dar cia sugrizti ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą